Produkty

Sprawdź cenę Netflix w TaniePremium

Tworząc sklep, myśleliśmy w głównej mierze o tym, jak zapewnić oszczędność naszym klientom. Nie ma co się oszukiwać, że cena netflix nie jest niska, a niedawno nawet wzrosła. Pakiety Netflix oferowane przez nas pozwolą Wam zaoszczędzić, nie tracąc przy tym ulubionych filmów i seriali.

Pakiety Netflix jakie oferujemy

W ofercie posiadamy 3 pakiety pozwalające korzystać z Netflix. Różnią się one długością przedpłaconej subskrypcji. Dostępne pakiety czasowe to możliwość oglądania produkcji przez 30, 60 i 360 dni, a kosztują od 16,90 zł. Jak sam widzisz cena Netflix w naszym sklepie, nie uszczupli Twojego budżetu.

Poza Pakietami Netflix oferujemy również inne tanie sposoby na rozrywkę. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą.

FAQ

Zamówiłem jeden z pakietów Netfliks – w jakim czasie go otrzymam?

  • Nasz automat dba o to, abyście otrzymali pakiety Netfliks, jak i wszystkie inne do 5 minut od opłacenia zamówienia.

Nie otrzymałem pakietu, co mogę zrobić?

  • W przypadku nieotrzymania zamówionego pakietu warto spojrzeć w „spam”. Jeżeli nie ma tam Twojego pakietu, to skontaktuj się z nami mail’owo, od razu podaj datę i mail, na który zostało złożone zamówienie.

Wydarzyło się coś niespodziewanego, przerwało moją płatność – co robić?

  • Nie przejmuj się, przy przerwanej płatności pieniądze nie znikną z Twojego konta. Wystarczy, że ponownie zamówisz wybrany pakiet.

Zakupiłem pakiet Netfliks, czy mogę korzystać z niego na kilku urządzeniach jednocześnie?

  • Niestety nie, oferowany przez nas pakiet Netfliks pozwala na odtwarzanie na jednym urządzeniu w jednym czasie.

Mam problem z dostępem do pakietu, co zrobić? Jak reklamować produkt?

  • W wiadomości mail’owej, w której przesłaliśmy Ci kody do pakietu, znajdziesz formularz reklamacyjny. Znajduje się on na samym dole.

Ile czasu mam czekać na odpowiedź po reklamacji?

  • Ustawa przewiduje 14 dni roboczych, ale my odpowiadamy do 72 godzin od wpłynięcia Twojego zgłoszenia.

Jednak chcę oddać produkt i oczekuję zwrotu pieniędzy, czy jest to możliwe?

  • W polskim prawie nie obowiązuje zwrot produktów w przypadku produktów w
    postaci cyfrowej, takiego produktu (o krótszej dacie) niestety nikomu już nie
    sprzedamy dalej.

Wyskakuje informacja o końcu pakietu, mimo iż kupiłem na dłużej, czy to normalne?

  • Nie masz się o co martwić, opłacenie pakietu leży po naszej stronie i możesz być pewny, że to zrobimy 🙂

Czy mogę zmienić hasło do otrzymanego pakietu lub przydzielonego profilu?

  • Hasła do pełnego dostępu niestety nie możesz zmienić, ale masz możliwość ustawienia prywatnego kodu PIN na swój profil.

Czy płatności są bezpieczne?

  • Jak najbardziej, współpracujemy ze sprawdzonymi pośrednikami płatności, którzy swoją troską o Twoje pieniądze, zdążyli wyrobić swoją pozycję na tym rynku.

Czy otrzymam gwarancję na zakupiony pakiet?

  • Pewnie 🙂 Udzielamy gwarancji na pełny okres ważności wybranego pakietu.

Brak produktu w magazynie, kiedy dany pakiet wróci do sprzedaży?

  • Najczęściej uzupełniamy zapasy w ciągu godziny od „wyczyszczenia” magazynu 🙂

Dlaczego nie odpisujecie w weekendy?

  • Nasz zespół pracuje od poniedziałku do piątku. Niestety nie możemy wymagać, by pracownik odpowiadał na maile w dzień wolny od pracy. Na wszystkie weekendowe pytania odpowiadamy w poniedziałki.