Ostatnia aktualizacja: 30.09.2025
1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem taniepremium.pl prowadzony jest przez:
Future IT Daniel Domachowski
al. Jana Pawła II 43A/37B, 01-001 Warszawa
NIP: 8762477213
adres e-mail: kontakt@taniepremium.pl
tel.: 798-396-177
zwany dalej „Sprzedawcą”. - Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji umów sprzedaży, płatności, dostawy produktów cyfrowych oraz zasady składania reklamacji.
- Sprzedawca świadczy usługi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Definicje
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem taniepremium.pl.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, konsument, przedsiębiorca na prawach konsumenta, osoba prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie.
- Produkt cyfrowy – treść cyfrowa dostarczana Klientowi drogą elektroniczną (np. kody aktywacyjne, dostępy premium).
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu cyfrowego zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- Regulamin – niniejszy dokument.
3. Składanie zamówień
- Zamówienia składane są wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- Rejestracja konta Klienta w Sklepie nie jest obowiązkowa.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia płatności.
4. Płatności
- Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki.
- Klient dokonuje płatności z góry, za pomocą dostępnych metod:
- Paybylink,
- Hotpay,
- Coinpayments.
- Sklep nie oferuje płatności za pobraniem ani płatności odroczonych.
5. Dostawa i realizacja zamówienia
- Produkty cyfrowe dostarczane są wyłącznie w formie elektronicznej.
- Dostawa następuje poprzez wysyłkę na adres e-mail wskazany przez Klienta.
- Realizacja zamówienia następuje automatycznie, nie później niż w ciągu 5 minut od zaksięgowania płatności.
- Minimalne wymagania techniczne do korzystania z Produktu cyfrowego: dostęp do internetu, aktywne konto e-mail, urządzenie umożliwiające odczyt treści cyfrowej.
6. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia.
- Przed złożeniem zamówienia Klient musi zaznaczyć zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia i przyjmuje do wiadomości, że traci prawo odstąpienia od umowy.
7. Reklamacje
- Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku, gdy Produkt cyfrowy jest wadliwy lub niezgodny z umową.
- Reklamacje można składać w dowolnej formie – pisemnie, ustnie lub elektronicznie. Dla usprawnienia procesu rekomendujemy skorzystanie z jednej z poniższych form:
- poprzez indywidualny formularz wsparcia przypisany do konta Klienta (link generowany i wysyłany w wiadomości e-mail po zakupie) – ta forma umożliwia najszybsze rozpatrzenie zgłoszenia i nie wymaga podawania dodatkowych danych,
- poprzez formularz reklamacyjny dostępny pod adresem: https://taniepremium.pl/reklamacje/,
- Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- W przypadku stwierdzenia wady Produktu cyfrowego Klient może żądać doprowadzenia go do zgodności z umową poprzez wymianę lub ponowne dostarczenie. Jeżeli nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych trudności, Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. W przypadku uznania reklamacji zwrot płatności nastąpi w terminie 14 dni w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
- Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za zgodność treści cyfrowej z umową przez okres co najmniej dwóch lat od dostarczenia treści cyfrowej.
8. Odpowiedzialność i wsparcie techniczne
- Sprzedawca zapewnia wsparcie techniczne w okresie obowiązywania dostępu/konta.
- Sprzedawca odpowiada za dostarczenie treści cyfrowej zgodnej z umową oraz zapewnia, że treść cyfrowa będzie aktualizowana w zakresie wymaganym przepisami prawa.
9. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności dostępną w Sklepie.
10. Postanowienia końcowe
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
- Zmiany Regulaminu nie naruszają praw nabytych Klientów. W przypadku umów o charakterze ciągłym Klient zostanie poinformowany o zmianach z 14-dniowym wyprzedzeniem i ma prawo do odstąpienia od umowy.
- W przypadku umów jednorazowych (zakup Produktu cyfrowego) zastosowanie ma Regulamin obowiązujący w dniu złożenia zamówienia. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa i obowiązki Klienta wynikające z umów zawartych przed wejściem w życie tych zmian.
- Do rozstrzygania sporów z Klientem będącym konsumentem właściwy jest sąd według miejsca jego zamieszkania. W przypadku Klientów niebędących konsumentami, właściwy do rozstrzygania sporów jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Do spraw nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
© 2025 Future IT Daniel Domachowski. Regulamin sklepu internetowego stanowi utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania treści bez zgody właściciela.