FAQ

Mam problem z Netflixem – GOSPODARSTWO DOMOWE

Expand
By rozwiązać ten problem, stworzyliśmy automat to weryfikacji gospodarstwa domowego, który działa! Wystarczy kliknąć w górnym menu naszej strony w pole "Weryfikacja" i postępować zgodnie z instrukcją :)

Nie otrzymałem pakietu, co mogę zrobić?

Expand
Jeżeli wiadomość z danymi logowania nie znajduje się w głównym folderze skrzynki to zerknij w zakładki POWIADOMIENIA oraz SPAM. Te skrzynki mogą filtrować nasze wiadomości. Jeżeli nie ma tam Twojego pakietu, to skontaktuj się z nami mail’owo, od razu podaj datę i mail, na który zostało złożone zamówienie.Aby wykluczyć w przyszłości taką sytuację polecamy KONTO KUPUJĄCEGO od naszego partnera - https://autokoder.com/pl/page/buyer-account

Dlaczego zapłaciłem więcej niż kwota w koszyku?

Expand
Nasz pośrednik płatności posiada opcję dodatkowego ubezpieczenia, którą najprawdopodobniej zaznaczyłeś. Nie jest ono obowiązkowe. Aby uniknąć tej opłaty wystarczy nie zaznaczać ostatniej opcji podczas płatności.

Zakupiłem pakiet Netflix, czy mogę korzystać z niego na kilku urządzeniach jednocześnie?

Expand
Niestety nie, oferowany przez nas pakiet Netflix pozwala na odtwarzanie na jednym urządzeniu w jednym czasie.

Mam problem z dostępem do pakietu, co zrobić? Jak reklamować produkt?

Expand
W wiadomości mail’owej, w której przesłaliśmy Ci kody do pakietu, znajdziesz formularz reklamacyjny. Znajduje się on na samym dole.

Ile czasu mam czekać na odpowiedź po reklamacji?

Expand
Ustawa przewiduje 14 dni roboczych, ale my odpowiadamy do 72 godzin od wpłynięcia Twojego zgłoszenia.

Jednak chcę oddać produkt i oczekuję zwrotu pieniędzy, czy jest to możliwe?

Expand
W polskim prawie nie obowiązuje zwrot produktów w przypadku produktów w postaci cyfrowej, takiego produktu (o krótszej dacie) niestety nikomu już nie sprzedamy dalej.

Wyskakuje informacja o końcu pakietu, mimo iż kupiłem na dłużej, czy to normalne?

Expand
Nie masz się o co martwić, opłacenie pakietu leży po naszej stronie i możesz być pewny, że to zrobimy 🙂

Czy płatności są bezpieczne?

Expand
Jak najbardziej, współpracujemy ze sprawdzonymi pośrednikami płatności, którzy swoją troską o Twoje pieniądze, zdążyli wyrobić swoją pozycję na tym rynku.

Czy otrzymam gwarancję na zakupiony pakiet?

Expand
Pewnie 🙂 Udzielamy gwarancji na pełny okres ważności wybranego pakietu.

Brak produktu w magazynie, kiedy dany pakiet wróci do sprzedaży?

Expand
Najczęściej uzupełniamy zapasy w ciągu godziny od „wyczyszczenia” magazynu 🙂

Wydarzyło się coś niespodziewanego, przerwało moją płatność – co robić?

Expand
Nie przejmuj się, przy przerwanej płatności pieniądze nie znikną z Twojego konta. Wystarczy, że ponownie zamówisz wybrany pakiet.

Czy mogę zmienić hasło do otrzymanego pakietu lub przydzielonego profilu?

Expand
Hasła do pełnego dostępu niestety nie możesz zmienić, ale masz możliwość ustawienia prywatnego kodu PIN na swój profil.

Dlaczego nie odpisujecie w weekendy?

Expand
Nasz zespół pracuje od poniedziałku do piątku. Niestety nie możemy wymagać, by pracownik odpowiadał na maile w dzień wolny od pracy. Na wszystkie weekendowe pytania odpowiadamy w poniedziałki.

Zamówiłem jeden z pakietów Netflix – w jakim czasie go otrzymam?

Expand
Nasz automat dba o to, abyście otrzymali pakiety Netflix, jak i wszystkie inne do 5 minut od opłacenia zamówienia.

Czy transakcje są bezpieczne?

Expand
Tak. Współpracujemy z renomowanymi pośrednikami płatności. Dodatkowo przy wyborze płatności PayByLink (BLIK lub przelew) możesz skorzystać z dodatkowej ochrony kupujących według cennika bramki płatności.